wtorek, 12 stycznia 2016

Czekolada owinięta ciastem francuskim. Pycha!

Hej! Ostatnio zaczęłam interesować się gotowaniem... Oczywiście ja i kuchnia to zupełnie dwa różne światy. Nigdy nie umiałam gotować i nie lubiłam. Teraz? Teraz nadal nie umiem gotować, ale lubię haha. Generalnie sprawdzam sobie łatwe przepisy i je realizuję, może kiedyś pójdę o szczebel wyżej... Ale łatwe nie znaczy złe! Oto przedstawiam Wam moje dzieło - czekolada owinięta ciastem francuskim. Naprawdę wyszło mega pyszne. Polecam, abyście również spróbowali tego w domu! :) Przedstawię Wam krok po kroku jak je zrobiłam...


Krok 1.
Z racji tego, że ciasta miałam dużo, starczyło, żeby wykorzystać dwie tabliczki czekolady... :)


Krok 2.
Nacinamy jak na obrazku i wyrzucamy niepotrzebne fragmenty ciasta.


Krok 3.
Zawijamy :) Patrzcie na filmik.


 Krok 4.
Kiedy mamy już wszystko gotowe, smarujemy je z wierzchu oliwą. 


Krok 5.
Ustawiamy piekarnik na 200 stopni Celsjusza. Kiedy piekarnik się nagrzeje, wstawiamy ciasta na ok. 25 minut. 

i gotowe! 


Obserwujcie mnie na snapchacie! Tam zrobiłam całą videorelację :)
Snap: idzioch

Mam nadzieję, że Wam też się uda! <3 Smacznego!

4 komentarze:

  1. Mniam , pysznie wygląda i bardzo łatwy przepis , na pewno wypróbuje :)

    golde-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię podobnie, tyle, że zamiast czekolady, do środka pakuję szpinak :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń