wtorek, 17 grudnia 2013

Boyfriend Jeans

Nigdy nie byłam przekonana do szerokich spodni, ponieważ zawsze chodzę w leginsach! Ale się przemogłam i kupiłam szerokie jeansy zwane boyfriend'ami i oczywiście nie żałuję :) Przy tej stylizacji, czyli za dużym swetrze i luźnej koszuli, musiałam dodać szpilki, żeby złamać ten oversize'owy strój :D Do takich szerokich spodni możemy również zakładać obuwie na płaskiej podeszwie, ale wtedy dobrze by było popracować nad górą, żeby było ładnie i kobieco!


Sweater - unknown
Boyfriend Jeans - River Island
Heels - Top Shop

HYPE ON LOOKBOOK

6 komentarzy:

  1. nie znam sie ale chujowo z tylu wyglada XD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, piękny akcent w postaci różowych szpilek <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz!
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit! Zwłaszcza ten sweter w połączeniu z tymi spodniami!
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie nawet szpilki nie pomagają. jest za szeroko i za obszernie. sweter do odstrzału.

    OdpowiedzUsuń