środa, 6 grudnia 2017

Dziś mamy Mikołajki! :)

Cześć wszystkim! Dziś mamy Mikołajki! Wszystkiego najlepszego dla Was <3. Jak Wam idą przygotowania do świąt? Czujecie już święta pełną parą? :) Ja dzisiaj przedstawiam Wam bardzo świąteczne i klimatyczne zdjęcia. Mam na sobie przepiękne futro od firmy NA-KD, skórzane spodnie z Zary i piękny sweter z wiązanymi rękawami. :) Dajcie koniecznie znać co myślicie o tej sesji zdjęciowej!

Na hasło "ida30" macie -30% zniżki na wszystkie rzeczy w NA-KD :)

Podobne czapki zimowe znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 

Faux Fur - NA-KD
Winter Hat - H&M
Sweater - Zara
Pants - Zara
Boots - Zara

17 komentarzy:

  1. Ta stylizacja jest przepiękna ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny look!!<3
    I to tło! Idealne do zdjęć moja droga;*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja! Bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ❤❤❤ wszystko mi się podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne stylizacje

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetna stylizacja i oczywiście Ty 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki przepiękny jest ten futrzak! Całość idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz po prostu zjawiskowo! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się takie futerko własnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna świąteczna sesja 😍

    OdpowiedzUsuń