poniedziałek, 17 października 2016

Backpack from Zaful

Tak jak nigdy nie przepadałam za golfem, tak teraz je uwielbiam! Pasują niemal do wszystkiego i są przede wszystkim cieplutkie :) Do tego dodałam spodnie w stylu "Mom" i oczywiście modne w tym sezonie jesiennym, mokasyny! Czy taki outfit nie przypomina Wam czasów naszych rodziców kiedy byli młodzi? Moja mama identycznie się kiedyś ubierała... Ah ta moda, prawda? Wraca i wraca :)
Polecam Wam również plecaczek z ZAFUL Od kiedy go dostałam, nie rozstaje się z nim ani na chwilę. Pasuje do stylu eleganckiego, luźnego, sportowego itd. Aż dziwne, że nigdy o takim plecaczku nie myślałam haha :)

Jeśli chodzi o paznokcie, link do fanpage'a znajdziecie na dole, pod zdjęciami :)


 Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)
inst: @miklinska

Jeans - Bershka
Golf - Stradivarius
Backpack - ZAFUL

Paznokcie: Beauties by Louise FANPAGE

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia - miło się ogląda :)
    I Rewelacyjnie wyglądasz w tym kroju jeansów!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak jest naprawdę świetny! A w zdjęciach się zakochałam :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Twój fotograf ma talent :) Świetne spodnie i ogólnie stylizacja przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń